Cum se procedeaza?

Preluarea cartuselor originale si nereincarcate se va organiza in baza unor comenzi de ridicare, transmise de catre furnizor prin email sau telefonic, in momentul in care acesta va avea un stoc corespunzator (peste 30 bucati). Preluarea se va face respectand data, intervalul orar precum si adresa locatiei specificate de furnizorul de cartuse.

Cartusele vor fi livrate pe baza de aviz de insotire a marfii (in cazul in care furnizorul este persoana juridica).

Dupa receptionarea coletului se va verifica starea cartuselor primite si respectarea conditiilor de calitate iar ulterior vi se va trimite o calculatie. Colectorul are dreptul sa semnaleze toate neconcordantele constatate, cu privire la cartuse.

In cazul persoanelor juridice, facturarea bunurilor livrate se va face numai dupa verificarea acestora, urmand a fi luate in calcul numai cele care indeplinesc conditiile de calitate.

Cartusele compatibile, reincarcate, cartusele care nu sunt corespunzatoare din punct de vedere fizic sau tehnic precum si cele care nu se gasesc in lista noastra de produse pot fi colectate, cu titlu gratuit, pentru eliminare ecologica.

Transport si plata

Daca aveti colectate peste 30 de cartuse, acestea se ambaleaza in colet, iar firma noastra asigura transportul prin curier rapid sau un agent al nostru se deplaseaza la sediul furnizorului unde preia cartusele si completeaza un formular si un proces verbal.

Pentru a fi protejate in timpul transportului cartusele trebuie ambalate cu grija in cutii de carton, conform indicatiilor de mai jos.

Pentru cartusele care trec de evaluare, plata se face in numerar, prin ordin de plata sau prin mandat postal. In cazul persoanelor juridice plata se face in baza facturii fiscale care va fi emisa dupa verificarea bunurilor, de catre colector.

Cartusele originale si nereumplute nu trebuie sa fie sparte, zgariate, crapate, deteriorate mecanic, iar cartusele de cerneala trebuie sa aiba capul de printare.

Cartusele care nu trec de evaluare pot fi trimise retur furnizorului, prin posta sau curier, costul transportului fiind suportat de catre furnizor sau pot fi colectate cu titlu gratuit, in vederea eliminarii ecologice.

Cum se ambaleaza cartusele?
Cartusele goale cu toner si cerneala sunt produse electronice extrem de sensibile. Prin urmare, este important sa se ambaleze corect, pentru a fi transportate in conditii de siguranta.

Produsele trebuie sa fie inchise de catre expeditor intr-un ambalaj intact, fara crapaturi sau rupturi, care sa corespunda greutatii, naturii continutului si sa fie in forme usor de manuit.

Ambalajul si modul de sigilare al expedierii trebuie sa protejeze continutul acesteia in asa fel incat acesta sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive.

Lipiti cutia de sus pana jos, cu banda adeziva lata. Pachetele slab lipite se pot rupe in timpul transportului. Marcati pachetele cu urmatoarele informatii: “Fragil, nu arunca, a se feri de umiditate.” Etichetati pachetele cu adresa expeditorului si a destinatarului.

Puneti cartusele goale in cutii adecvate, in mod corespunzator si cu grija, fara a le tranti sau a le lovi.

Solutia optima este sa ambalati fiecare cartus de toner in mod individual in perna de aer originala, ambalajul (AIRBAG). De asemenea, se pot folosi foarte bine hartii si ziare mototolite, folii cu bule. Nu lasati cilindrul cartuselor laser descoperit. Nu uitati sa consolidati partile laterale si partea de sus.

Cartusele inkjet trebuie sa le asezati cu capul de printare in sus, pentru a nu se deteriora la transport. Nu lipiti banda adeziva pe capul de printare al cartuselor inkjet. Nu lasati spatii intre cartuse. Separati cartusele inkjet cu un carton sau cu o hartie tare.

V-am pregatit un exemplu de ambalare corespunzatoare. Impachetati cartusele goale cu toner si cerneala conform imaginilor de mai jos:

Atentie!!!
Pentru cartusele deteriorate nu veti primi suma de bani aferenta! Va fi rambursata numai contravaloarea cartuselor goale intacte.